vineri, 8 iulie 2011

Ukromac Print

Salutare tuturor!

          Azi m-am gandit sa va povestesc asa un pic despre ceea ce ne-am gandit sa facem noi in aceasta vara. Asadar, nu stiu cati dintre voi stiu, dar vreau sa va anunt ca daca cumva treceti pe la mare in vara asta, si mai exact prin 2 Mai, poate va doriti sa cumparati o amintire, un suvenir, sau ceva personalizat. Ne-am gandit sa ne incercam si noi norocul prin deschiderea unui magazin cu lucruri personalizate si mai exact bannere, indoor printing, tricouri personalizate, cani, pixuri, materiale promotionale, postere, flyere, carti de vizita, laminare la cald, autocolante auto, autocolante geamuti, imprimari tablouri, printari digitale, printari CD/DVD.
           Acum o sa ziceti ca imi fac reclama pe blog, dar eu zic ca nu strica, nu?:)))) Si ca sa intelegeti mai bine cu ce ne ocupam, va atasez si cateva poze dintre cele mai nou facute la produsele noastre.



 


Va pup pe toti si sa aveti un week-end minunat!


Niciun comentariu: